Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

"Jag gråter mig själv till sömns"

NOTERING: DETTA ÄR EN GAMMAL ARTIKEL OCH ÄR INTE AKTUELLT IDAG MED MINA VISIONER OCH IDÉER. 
 
**"Detta är ett inlägg som handlar om en djup sorg, besvikelse och kanske om ett stort svek... Detta hände dock för längesen men det togs upp som ett diskussionsämne förra veckan och det var då kanske dags nu igen att påminna om denna event... Jag var så ledsen den dagen...  "

[A betrayal?]
Förra veckan var en ren besvikelse också...
Inte nog med att man hade det extremt tråkigt den veckan och helgen för att inte nämna den... Det hände mycket runt omkring mig som jag aldrig skulle ha trott på egentligen men det hände faktiskt... 
Men...
Gahhh...
Det är ett mycket känsligt kapitel verkligen... 
Men det hände, jag såg det dock bara i smyg efter effekten... 
Och för att inte tala om vilka som var där också.............
Åhh gud... 
Jag visste inte att "de" skulle vara med också....... 
Alla var där... Men inte jag...

Geez...
Jag har aldrig varit så djupt besviken i hela mitt liv förut... Det räckte bara när man såg "the after effect"... 
Nej, jag kunde inte tro men det var sant, de var med...
Men inte jag......
...
Detta är inte första gången men när det gäller något sånt här om kärleken, då är det stora saker... 

!!

Till alla mina vänner som jag känner!
Jag ber om ursäkt för att jag har varit dum.
Jag ber om ursäkt för att jag varit som jag har varit. 
Jag ber om ursäkt för att jag aldrig var perfekt...
Jag ber om ursäkt för att jag är värdelös... 
Jag ber om ursäkt för att jag är fattig...

**"Ja, som ni säkert har läst igenom detta... 
Som sagt, jag hade ingenting med dem att göra egentligen, bara under skoltiden där vi umgicks nästan varje dag, dock bara under skoltiden... Utanför gjorde vi for gods sake, inte det... Varför? Ingen aning, jag visste dock att jag inte betydde något för dem, jag vara alltså illa bemött vart jag än gick, trotts att jag inte såg det. Men jag har alltid varit ensam... trott eller ej... 
Och eftersom förra veckan var riktigt hemsk för mig med tanke på vad jag såg och hörde... Jag kunde inte tro det men det hände... Vad hände? Det kan jag inte berätta för er kära läsare... 
Vad jag kan berätta är att jag verkligen hatade skoltiden... När jag gick skolan tänkte jag nog inte på det men idag, nu när jag har förstått mycket och fått i mig massor med riktig bra information, kan jag bara säga att JAG HATADE MIN SKOLTID. Riktigt svårförstådda lärare, kamrater som var overpowered och ensam för varje dag som gick... 

Seriöst... Jag saknar inte skoltiden... Och för att inte tala om vilken hemsk student jag fick uppleva... ÅHH gud, ni vill inte veta... 
Trotts att jag firade för att jag hade klarat igenom 3 riktigt svåra år... Jag kunde äntligen lämna den tiden bakom mig... Jag firade på grund av att lämna "skiten" bakom mig... Att lämna det som hade kostat mig tid, var verkligen en "honor" verkligen... Men att bli sviken utav sina kamrater är något verkligen tufft... 

Nej tack, aldrig mer "gymnasiet i Arboga" för mig...
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0