Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

El Regalo

Hejsan.
Eddie igen som talar ut.
Det är den 25 december idag och det betyder en rad massa saker för de flesta. Till exempel som traditionen lyder, kan man öppna alla sina julklappar man fått idag utav jultomten som, helt osynligt nog, lämnat dem. Och det är ju så roligt, speciellt för alla de barn som väntat på ett helt år för dessa presenter, till ett pris förståss, att man har varit snäll.
Jag har tidigare nämnt att det hade varit en fruktansvärd jul om jag inte fått några julklappar men en enorm tur att man har sin familj som fortfarande tänker på sin ensamme son. Och det var en enorm lycka, verkligen. Jag började faktiskt gråta när jag blev väckt denna morgon och till min överraskning fanns det två julklappar där det stod mitt namn på. Ett var från min käre mor som hade skickat mig ett vackert glas med en massa fina figurer runt omkring den. Så vackert... Det andra var en sköldpadda, gjord av min egen syster. Så gulligt!
Så det blev ingen "hemsk jul" så som jag hade trott det trotts allt. Jag är ganska nöjd med det. Verkligen!

Jo, ni undrade vad "regalo" står för eller hur?
Det är spanska för paket eller julklapp. Kan vara ett slangord.

Eddie önskar er en god fortsättning på denna fantastiska jul.

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0