Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

24 och 25 november

Igår kära läsare, var det den 24 november. En helt vanlig dag för alla, hoppas jag men det är absolut säkert att det är 1 månad kvar till jul.
Och tyvärr har alla mina senaste julfiranden [senaste tre åren av julafton och julen] varit hemska, dåliga och även pinsamma att jag faktiskt mår illa bara jag tänker på det.
Och frågan är ju naturligtvis; år det något speciellt detta år av julfriande?
I mina tankar kan jag bara tänka och säga: Nej, det blir precis som alla de andra julfiranden som vi haft; tråkiga, hemska, pinsamma... Usch...

Här är några minnen...
2006: El Salvador resan, Visst, det var väldigt kul att få kunna träffa släkten i El Salvador. Det negativa var; temperaturen på 35+; Trafiken och populationen [högljutt och trafikkaos på vissa ställen] Sjukdomarna och illamående [ 90% utav min semester handlade om att överleva] och ensamheten [många såg på mig som en invandrare, vilket betyder att jag inte är 100% salvadoran. Det betydde också att jag för mestadels saknade Sverige och min familj som bor i Sverige.]

2007: Ensamheten; Far, var på en El Salvador resa igen vilket betydde att jag själv firade julafton. Revealing The Secrets: Visserligen finns det personer som aldrig kan hålla sin mun stängd och på det viset förstördes min jul, tack vare en lögn, med andra ord och att strida med en familjemedlem, har aldrig varit min grej... Och vart var julklapparna? Jo, dem nådde aldrig fram...

2008: Vet inte men jag tror det blir detsamma som 2007. Och min värsta farhåga för julen 2008 är att INTE FÅ NÅGRA JULKLAPPAR!! Det hade verkligen sårat hjärtat mitt... Usch, jag vill inte ens tänka på det där eftersom det får mig faktiskt att gråta snart...
Hursomhelst: Vi får hoppas att ni andra inte får det som jag och att ni får ett trevligt julfirande.
Ha en fortsatt trevlig dag, önskar:
//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0