Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Fredagspub [19 sept]

Det var ytterliggare en fredag och då var det ju Fredagspub med Eddieman!

Som dem flesta fredagar var denna fredag lite jobbig om man kan säga så som en introduktion för den förra veckans fredagspub..
Jo, jag vet, jag är alltid sen när det gäller att uppdatera sina saker osv på rätt tid men internet har ju, som tidigare nämt, varit fruktansvärt "seg" för att inte säga förbannat dålig. Jag förstår inte varför det är segt... Helt otroligt men det ska vi inte diskutera om för det är FREDAGSPUB!

Kvällen tillbringade man med vännerna som beslöt sig för att äta en tacosbuffé nere vid Ågården, det trevliga stället för att möta visa och kanske unga människor. Men just den fredagen så var det bara visa människor som njöt av både den fina stämningen och den väldoftande och mycket goda tacosbuffén.
Men den ende som ville njuta av spänningen lite till var Patrik Anderberg som njöt av den iskalla ölen. Vi andra hade inte sådan humör. Fredrik var fruktansvärt trött och Max, ja, han var ju densamma, spelsugen kanske, likaså Anders som diskuterade  något om en NHL98-turnering; som ägde rum söndagen den 21 september. Jag ville ju vara med, men jag kunde inte eftersom Eddieman var i Köping den dagen.
Ja, vad gjorde jag i Köping? Jag utforskade Köping! Det var kul och det skulle göras på måndag också. Alltså igår med andra ord eftersom det är en tisdagskväll som jag skriver och gör en fredagspub på -_- Ja, jag har en ursäkt som jag sagt redan. Men hur som helst!

Efter den goda buffén så stack vi alla till Anders lägenhet och spelade Worms Armageddon som var ett mycket trevligt spel där man är små maskar som använder extremt farliga vapen för att kriga mot varandra.

Det var fredagen det i en liten sammanfattning.. Och jag tror det var allt för denna fredagspub.
Sköt om er!
//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0