Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Introduktion

Hej.
Jo precis, det är jag som är Eddie från Arboga-staden. En mycket trevlig stad med trevliga människor. Har gjort precis som alla de andra, att starta en blogg...
Jag tänkte att denna blogg ska handla om det som intresserar mig, just det, musiken och det hemliga beatboxandet som jag slutat göra offentligt. Men folks, jag har inte slutat beatboxa men jag slutade att beatboxa offentligt eftersom många ansåg att det var alldeles för "högljutt" och tråkigt... Visst, det var tråkigt men samtidigt väldigt svårt och krävande... Man måste lära sig något nytt hela tiden - vilket var väldigt svårt...

Som sagt, denna blogg kommer också handla om dessa fredagar som kommer att komma och gå, så varför inte starta Eddiemans Fredagspub här också men detaljerat?

Den förra bloggen [Big Eddie's MiniSite] blev det inte mycket av och den är också på engelska eftersom många av mina utländska vänner ville ha informationen på engelska. Men det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen.
Men denna blogg ska inte vara som den andra. Denna ska vara som man säger; UP-To-Date.
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0