Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Det var en överraskning!!

Hej och välkomna till min blogg.
Det är en solig tisdag och värmen är här som sagt och det är ju så trevligt. Speciellt med tanke på att de flesta människor nu börjar synas överallt i denna lilla stad Arboga. Verkligen trevligt med folk.
Tyvärr missade jag påsk-marknaden som var i lördags. Vi var och grillade tydligen för första gången för året 2009 och det var ju lyckat men tyvärr kom de kalla vindarna igen och då var stämningen inte så rolig längre...

Idag är det den 7 april också vilket betyder inget för mig, eller det kanske den gör faktiskt... Hursomhelst vet jag ingenting om denna dag och kommer inte att snacka om det heller.

[UKM]
Igår fick jag ett meddelande i min e-post inkorg från Rickard faktiskt som meddelade mig om vilka som gick vidare i UKM-festivalen som var den 28 mars. Och det visade sig att de flesta kom vidare men till min förvåning läser jag också mitt artistnamn skrivet där.: EDDIEMAN.. Och det kom som en överraskning verkligen! Jag visste inte att jag kom vidare! Jag var inte ens redo för denna överraskning och jag vet ju inte ens vilka det ar som röstade på mig...
En hemlig jury var det men hursomhelst kom jag alltså vidare, trots att jag tvekade från början att uppträda för folket som såg det den 28 mars 2009.
Men har jag kommit vidare så ska vi inte diskutera om det eller avböja den så som jag var nära att göra för UKM.

[Lan]
Datumet för Lan-helgen närmar sig med stormsteg. Som sagt kommer Lanet att vara på Gamla Brandstation eller "Brandsta" som det nu heter under påsk-helgen. Jag vet inte hur många som har anmält sig till detta Lan men några som jag känner har anmält sig i alla fall och det ska vara kul att få möta alla där.

//Eddie

//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0