Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Fredagspub [17 apr]

Hej och välkomna till Eddiemans FREDAGSPUB!!!

Idag är det som sagt, fredag, eller ja, imorgon är det i alla fall lördag och jag har INGA planer till helgen kan jag genast säga till er.
Förutom det att min absolut lilla-syster Jennifer fyller 1 år på söndag. Och det är ju helt otroligt. Tiden bara går och går.. Och jag som sa att tiden gick sakta i februari, jesus...

Många födelsedagar, många gratualtioner och massor med skoj står på de flesta's scheman. Oj, gud va fult ordet Scheman är för att vara ärlig. Stavas det verkligen så, herregud.

Denna vecka som gått har jag träffat en rad massa bekanta personer. Först av allt så träffade man sin före detta svensk-historie lärare Ann-Britt som meddelade mig om hur det går för de flesta och hon lyckades få tag på Hannes Bergman Thrygg vilket var ganska fantastiskt. Hannes lever ännu i alla fall vilket är en lättnad eftersom jag saknat honom faktiskt och inte sett honom sedan vi tog studenten i juni 2008.
Vad Ann-Britt sade om Hannes minns jag tyvärr inte men vad jag minns vad hon sa; att han åtminstone lever.

Sedan träffade man återigen Max! "Maximilian" som skulle handla för att en kusin till honom fyller år och de ska fira födelsedagen i Strängnäs så han är där hela helgen.
Samtidigt som man träffade Max kommer Göran Hellqvist och gör besök tillsammans med sin fru! OCH DET VAR EN ÖVERRASKNING ATT FÅ TRÄFFA GÖRAN IGEN!!!!! GUD VAD JAG HAR SAKNAT DENNA MAN!!! Han är guld värt, det kan jag garantera att han är, en inspirationskälla. Och han hade sin glada attityd leende och det var ju bra, de har det bra trotts allt och det är ju väldigt trevligt det, absolut!! :D
Sedan träffade vi vår före detta Psykologi-lärare. Gud, vi träffade många bekanta personer på en och samma gång.
Gud alltså, recuerdos...

Liten fredagspub va? Jag har inget mer att säga just denna dag mer än att ni fått 3 inlägg från mig idag vilket är rekord.
Annars får ni ha det så bra denna helg.

:D

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0