Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Tråkigt...

God kväll och välkomna till Eddiemans Fredagspub.
Först av allt vill jag säga förlåt, förlåt att jag INTE kunde komma eller närvara vid toppmötet IDAG på brandsta... Så mycket grejer som ska fixas hit och dit... Ibland går det inte, som idag... Jag hade det skrivet men ändå så kunde jag inte. JAG KUNDE INTE!!!
Jag hoppas jag får någon information från mötet idag, eller anars får jag kolla det på deras hemsida senare...

Och jag ser inte fram mot lördagen heller, herregud, så många saker jag måste göra den dagen, det går inte annars... Jag får helt enkelt stryka idén att åka till min favoritstad på lördagen... :(
Åhhhh, så tråkigt...

Ja jag vet, jag är faktiskt lite ledsen idag...

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0