Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

"Eddieman"

Detta är ett utdrag ur Fredagspub (Special) som skapades den 13 december 2008
Detta inlägg har inget med EDDIEMANS FREDAGSPUB/INFORMATION att göra.
Detta inlägg handlar om EDDIEMANS Karaktärer



"Eddieman"
"2009"
Och detta är förståss jag.
Eddieman är mitt artistnamn.
Edison Henriquez heter jag om ni undrade.

När mitt projekt startades den 11 januari 2008 var det "The Big Eddie Community" som stod i listan för musikprojektet, men fortfarande fullt ut för Eddieman.
Namnet "Eddieman" är en förkortning från "Eddiemans Beatbox" till bara Eddieman, om ni inte redan visste det förståss.
Sedan den tragiska händelsen som ägde rum i Folkets Park i Arboga i juli 2007 så satsade jag allt i smyg under två års tid.
Men sedan var det tveksamt om jag skulle göra en "Comeback" på Arbogas UKM-Festival som ägde rum i slutet av mars 2009. Men jag bestämde mig att göra en comeback, trotts den stora tveksamheten, allt för att underhålla publiken med lite beatbox. Jag ville inte göra Arbogafolket besvikna och det blev succé!

Denna månad, juni, som inte ens är över, så har jag verkligen uppträtt på en rad massa ställen.
Arboga Karnevalen, Studentmiddagen i Medborgarhuset i Arboga, Skolavslutnings-festen i Arboga och RIKS UKM i Skinnskatteberg.
Tidigare framträdanden ägde rum också: UKM Festivalen i Arboga, UKM Länsfestivalen i Köping och Stadskällaren i Arboga, Allt under år 2009.
Så mycket har hänt sedan comebacken i mars.
 Mer information om de olika framträdanden får ni inom kort.

God natt!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0