Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Anti-Virus

Weheeeey! Det är helt otroligt! Det måste vara rekord! Statistiken visar extremt höga siffror idag. Helt otroligt!!

[Anti-Virus]
Igår tillägnade jag min tid att förklara vad som egentligen hände när jag klickade utav misstag, en länk som någon utav mina kontakter skickade mig. (egentligen så vet inte personen om att han/hon skickat den till mig, det är snarare viruset eller masken som gör det automatiskt) och detta blev resultatet:

Få se nu...
Meetyourmessenger? What the hell? Vad är det? Kan någon förklara det för mig?
Det är tydligen en sida där man kan registrera sig... Men mitt anti-virus program blockerar den åt mig.
Om jag undersöker mer...
Wow, det är helt otroligt! Titta in i denna sektion! Jag är ganska chockad. Helt sjukt, varför finns sådana sidor?!
Det var därför mitt Anti-Virus program blockerade det åt mig!
Jag tackar verkligen för det, vilken service!

Surfa försiktigt i framtiden, är min rekommendation!
Hasta la Vista!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0