Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Fredagspub [20 mars]

Hej och välkomna till EDDIEMANS FREDAGSPUB!!!
"Thank god it's friday" brukar de flesta säga och tänka när fredagen kommer. Och det är en speciell fredag idag.
Vi börjar förståss med vädret, fortfarande soligt men kallt i spetsen. Jag glömde mina vantar nu igen, jag frös ju när jag cyklade hit. Usch.. Men hursomhelst.
Det andra som var speciellt med denna fredag den 20:e mars var att min bror; Alexander Henriquez, fyller år idag. Lite senare idag får ni veta lite mer om honom. Så det blir 3 unika inlägg idag. Sedan några uppdateringar på andra sociala och interaktiva sidor också. Ni vet vilka jag menar förståss hoppas jag...
Men eftersom det är Fredagspub idag, så måste jag fortsätta undersökningen av denna veckas Fredagspub.

[Bloggen]
Fortfarande får jag problem med loggan på denna dator. Jag ser den inte. Om ni heller inte ser den; MEDDELA MIG! Jag måste veta det så att jag överhuvudtaget byter loggan från bild till text igen. För såhär kan det bara inte fortsätta.
Annars har jag försökt att designa denna blogg men lack på kunskap om "html" så kan det ta extra tid, och jag tackar verkligen, och jag menar seriöst, webbdesign-lektionerna på gymnasiet. Tack för att det verkligen tog tid att förstå detta!
[-]
Och med det så menar jag självklart, att man inte lärde sig ett dugg på den kursen... Mina idéer om en egenskapad historia om en man [Smokey LaRue] som var en bonde från Sverige som skulle intervjua personer angående det spanska satirprogrammet: "Hablando En Serio - gick inte som planerat. Visst, det var en lokalhemsida som jag lyckades faktiskt att skapa men min lärare tyckte det var för mycket "prat" i det hela, vilket var ju meningen sa jag, och försökte att använda Photoshop. Och det var där som betyget höjdes men inte "så" mycket som jag ville. Han sa att jag skulle vara nöjd med ett VG, vilket jag var också för hade jag fått ett G i den kursen, hade jag verkligen gått in i en djup depression.

Wow, tänk att jag kommer tillbaka med mina "alter egos" igen i denna fredagspub. Länken för er vidare till inlägget Fredagspub Special. Där får ni veta vilka karaktärer som jag "spelat och använt mig av" under dessa år som "elev" på Gymnasiet. Även i skolan men på den tiden var man helt "borta" och mestadels "sov" jag i skolan. Även om ni inte såg det så sov jag bort alla åren i skolan förutom i årskurs 9 då jag äntligen vaknade. Och varför säger jag att jag sov bort alla de åren? Ja, jag kommer inte ihåg det mesta som sades och hände under alla åren. Bland annat kommer jag inte ihåg när vår lärare i årskurs 4 -5 gick in i en hemsk depression och sade att vi var en hemsk klass. Ni andra kommer säkert ihåg det men inte jag...

[Eddiemans Spelintresse]
Idag introducerar jag en ny kategori; Eddiemans Spelintresse. Och vad tänkte ni med den va? Ahahahaha. Eftersom jag inte är så spelintresserad försöker jag nu att "bli" det och det kommer ju få några vänner att bli glada.
Men jag behöver förståss hjälp och med lite hjälp utav Xfire så lagras alla de spel som jag tidigare spelat på datorn, i en hel lista på min profil. Se profilen här.
Som ni ser på bloggen så ser ni även en liten Miniprofil över de spel som jag spelat nyligen. Och det är ju så bra att ha Xfire installerat då.
Enjoy! =D

Vi syns!

//Eddie

//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0