Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Min Blogg - EH?

Muhahahaha!
Jag välkomnar er, till min blogg idag. Den 4 mars är det idag och det är en onsdag.
Idag tänkte jag snacka om min blogg!

Jag har läst igenom nästan alla inlägg på denna blogg. Men, kategorin Eddiemans Fredagspub saknar många inlägg som skulle, egentligen, publicerats men inte gjort.
Minns ni julen 2008? Jag var så himla orolig över min ekonomi på den tiden att jag mestadels skrev om det istället. Och familjens situation skrev jag mycket om också under december 2008.
När jag först tänkte på en blogg, då skulle det handla om musik och underhållning. Men kolla nu, nu handlar det om allt möjligt...
När jag skrev den 2009-02-25 om: "Update..." angående om kategorin "La Familia" skulle vara intressantare... Men nu ångrar jag det fullständigt. Det som är "unikt" kan man väl säga, det är kategorin; "A hopeless leadership". Jag har inte sagt något om ursprungsidén till denna kategori, vilket jag ska nu i framtiden avslöja. Men än så länge får ni inga tips eller idéer om det.

Hahahaha, jag låter så elak när jag skriver om det. Oj, nu har jag sagt för mycket!!, Men vi fortsätter.
Jag funderar starkt på en ny kategori faktiskt. Ni vet ju inte ens vem jag är som skriver i denna blogg och ingen information om mig? Hmm. Nej, ingenting står skrivet om mig här, vilket är en "shame". Jag jobbar på det just nu så ha lite tålamod!

//Eddie

//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0