Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Uppdatering

[Bloggen]
Som ni ser så har jag tagit bort loggan. Just nu sitter jag som sagt, på min stationära dator hemma. Och här syntes loggan helt utan problem. Och kodraden var åtminstone på rätt plats här. Men inte på arbetsdatorerna tydligen och ingen annan stans heller så jag tog bort den. Helt meningslöst att ha en fungerande bild här som dessutom kräver Java vilket inte är installerat på några utav de arbetsdatorer som finns. Visst, javascript funkar som den ska men inte själva programmet... Och det går inte att fixa och jag tänker inte bråka med HTML-koderna längre, på ett tag...

[Topics]
Dessa 4 tidigare inlägg har enbart, handlat om beatbox och mitt beatboxintresse och varför jag avslutade att beatboxa. Förmodlingen vet de flesta nu hoppas jag, att jag slutat med det helt. Men som sagt, det finns alltid någon som inte vet det men... Ni kommer att få veta. Mwahahaha!

[Eddieman mot april]
Klockan tickar verkligen fort nu till april-månad. Det går med en hastighet som jag nu tyvärr inte kan hantera. Och när april kommer är det hela 2 månader kvar tills jag avslutar mitt medlemskap...
Just det, det blir en "tribute" kan man väl säga både här på min blogg och de andra sociala verktyg som finns på Internet. Och när jag väl avslutar mitt medlemskap ska jag verkligen "spoila" en massa information om det. Och det där kan jag verkligen kalla för Ett Hopplöst Ledarskap, eller A hopeless leadership på engelska. Men hey, jag försökte. Men det gick verkligen inte som planerat enligt mig. Men vad ska man göra? Jag tänker inte berätta alla detaljer nu för annars så "blowar" jag upp hela scenen och det är inte trevligt. Hursomhelst!

[Eddiemans Spelintresse]
Ni har säkert noterat Xfireprofilen där längst upp på min blogg? Den funkar i alla fall och där kan ni se om jag är online eller offline, spelar spel eller gör helt enkelt något nyttigt och ni kan även se vilka två favoritspel jag spelat tidigare. Förra veckan spelade jag "Yuri's Revenge". Men att de kunde ta bort "World of Warcraft" för jag har inte spelat det på ett bra tag nu och helt onödigt måste jag ändå säga men hey, jag hade kul för övrigt.

[Eddiemans Musikintresse]
Några nya och bra musikstilar som ni lär känna igen, även en hel del rytmer som jag gillar:
[Reggae]
[Reggaeton]
[R&B]
[Merengue]
[Salsa]
[Calypso]
[Cumbia]
[Ska]
[Eurodance]
[Trance]
[Techno]
[Rock]
[Heavy Metal]
[Melodic Metal]


//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0