Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Fredagspub [15 maj]

Hej och välkomna till min blogg!

Och eftersom det är Fredag idag så är det naturligtvis en FREDAGSPUB!!!

Denna vecka har varit extremt tung... De nya kraven tar verkligen kål på mig och min tid men än så länge får jag väl stå ut med det. Jag kan inte göra så mycket med tanke på vad min familj har gått igenom i min historia.

Men det var inte det som jag skulle berätta om denna veckas fredagspub.

Nu har jag verkligen försökt att uppdatera min blogg och mina andra sociala och interaktiva webbplatser som finns i Internet och en liten förändring har väl gjorts.
Men jag önskade jag hade mer tid till Internet men det har jag inte just nu vilket jag tycker är väldigt synd.

[Det nya Internet-lagen hemma]
Efter den 1 april 2009 så ändrades Internet-reglerna även här hemma. Och det menade ägaren till Internet [Dock inte mitt modem för den är min!] att Internet-användningen i hemmet nu kommer att minskas med 70% vilket betyder att när ägaren kommer hem efter ett slitsamt arbete på jobbet, så kan vi åter använda Internet-användningen igen. Men det finns ju vissa dagar som Internet-användningen är sen och det är då dessa "svarta" dagar som egentligen betyder otursdagar, som då äger rum. Och med det menar jag att när ägaren är sur, arg eller besviken så får vi ingen tillgång till Internet överhuvudtaget.
Allt har ju tyvärr sin grund och bas för det hela. Och tyvärr så kommer min bror Alexander in i bilden igen vilket jag tycker är väldigt synd men så är det tyvärr. Det är, enligt min syn på det hela, hans fel att vi inte har tillgångar till Internet till 100%.
Det är inte bara hans fel nej. Hade inte mina föräldrar gjort slut hade detta aldrig inträffat och jag kommer återigen med Familjens-kris-tänkandet...

[Senare idag]
Som jag sade tidigare, har jag försökt att uppdatera lite och det har jag gjort!
I min bilddagbok så har det kommit in lite information om grejer som nu ska hända i sommar. Kanske det blir bättre än förra året? Det får vi väl se eller hur?
Mer information om de olika arrangemangen får ni under helgen eller varför inte lite senare idag?

Ha det bra denna vackra och underbara Fredag idag!!

//Eddie

//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0