Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Information: Arboga Karnevalen 2009



Hej och välkomna till min blogg! Eller som jag kallar den, för Eddiemans Fredagspub!!
Dock är det inte fredag idag tyvärr men min logga, blogg och allt annat inom "The Big Eddie Community" har fått sin inspiration från "Eddiemans Fredagspub". Och det har vi bevis på!

Idag tänkte jag berätta om Arbogas "Unika" Karneval år 2009 och det är något speciellt detta år och tyvärr, enligt min aspekt, så är det väldigt dåligt att de var tvungna att ställa in det stora karnevalståget. Och varför ställdes den in undrar ni eller hur?
Enligt deras hemsida säger dem att "2009 måste det stora karnevalståget på lördagen ta en paus, vi kommer tillbaka i juni 2010. Anledningen är att karnevalen skulle krocka med nationaldagsfirandet den 6 juni."
Det betyder alltså att det bara kommer att vara ett Barn/ungdoms karnevalståg. Eller som de erbjöd på deras hemsida: Ett stort barn & ungdomskarneval

Ugh...

Men nu in med de goda nyheterna.
Karnevalskommitén i Arboga ringde mig personligen den 14 maj 2009 och en som hette "Gunnar" presenterade sig och frågade snällt om jag kunde vara med och uppträda på scen på Karnevalen. Självklart sa jag med ett leende och accepterade glatt hans erbjudande.
Detaljerad information till exempel tid och rum finns här.
Vi bestämde att jag skulle uppträda efter det stora karnevalståget antagligen vid 17:30 - 18.00. Och precis, årets karneval äger rum den 5 juni 2009 i Arboga.

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0