Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Herregud.................

God eftermiddag och välkomna till min blogg, Eddiemans Fredagspub.
Idag är det en molnig söndag. Ganska kall kanske men jag klagar inte på vädret och precis som Dark Eddie skrev igår, Sommaren för i år är slut.
Istället väntar hösten och hösten är en av de finaste årstiderna som finns. Färgerna ute i skogarna ändrar sig sakta men säkert och det är ju så trevligt!

[Jag gillar inte det längre...]
Men det var inte det jag ville snacka om... Jag ville snacka om det som hände mig och Kim igår... Eller hände, det som egentligen två (Retards?) sade angående mig och Kims, näsor... Precis, jag har aldrig hört på maken men hur i helvete kan man inte skilja på någon som har, ehm, utländsk bakgrund och en som kommer direkt härifrån?
Japp, så långt gick det men hursomhelst så ansåg just de kvinnorna, (ja tyvärr var det kvinnor som inte visste var jag kom ifrån) att både jag och Kim var släkt och hade samma näsor och vi fick också våra så kallade "öknamn" därborta också: "Ni med näsorna..."
Gud vilken diskriminering på hög nivå och eftersom de var alkoholpåverkade så brydde jag mig helt enkelt inte men vad som var irriterande var att de faktiskt kom ihåg oss efter två timmar med "Pain" på krogen igår kväll senare där de skrek senare "Ni med näsorna" igen...
Okej, that's it, tänkte jag i huvudet och stack därifrån med en sur blick och tänkte att den kvällen var en av de sämsta jag hade i mitt liv och istället njöt jag av en Kebab, gjord på pizzeria Fellini i Arboga och visst, de är trevliga människor som jobbar där...
Just då ringer Frederico el Primero och undrar vart jag befann mig och sade att jag njuter av en kebab på Fellini och sade om den "tråkigaste" kvällen på krogen i Arboga...
Usch, jag hatar, seriöst, människor som är påverkade av alkohol...
Alkoholen förändrar människornas beteenden till 1000%.
Nej, jag dricker inte, jag är Anti-Alkohol, nuförtiden.
Jag har testat, inget har funkat och dessutom är det så dyrt!
Alkohol är inget för mig...
Inte heller krogen nu längre... Det måste finnas en anledning nu när jag ska ut i det livet och ha kul...
Om det inte finns en anledning, då finns ingen Eddie där...

Men det som gjorde mig glad var när Zlatan gjorde 2 - 1 målet. Såg ni det? Jag hade hela tiden sagt; Det ser illa ut efter det att Ungern fick straffsparken.
Men på något sett gör Zlatan en favorit i repris igen på samma arena, samma övertids-dos och samma räddning. Helt sjukt...
Jag är inte så fotbollsintresserad men det där, var riktigt snyggt gjort...

Nej, nog om detta...
Hoppas Dark Eddie kommer idag...

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0