Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Alla Hjärtans Dag

Idag mina vänner, är det en dag som jag aldrig kommer att förstå eller har förmodlingen aldrig förstått heller men hursomhelst, så är det Valentines dag idag. Alla hjärtans dag är ute och redo att sprida glädje och kärlek för de som har en partner att dela med sig sin kunskap, vision, glädje och naturligtvis kärlek.
För de som har en partner så önskar jag er grattis och lycka till er för all framtid. Det är respekt till er.

[För min del]
För min del så kan jag säga att varje gång som detta datum kommer så blir jag bara fundersam... Denna dag är egentligen bara till för sådana som har någon som de älskar. Så denna dag är helt enkelt en smärtsam dag för de som inte har en partner! Som jag då om ni inte redan visste det och jag tänkte faktiskt prata om det idag.

För att vara ärlig, det är smärtsamt redan nu att skriva om detta för jag har... Liksom aldrig någonsin haft någon partner vid min sida... Om man ska vara väldigt ärlig... Och nu när jag tänker på det så blir ju jag väldigt ledsen...
Men vad ska man göra, jag kan ingenting göra åt det. Jag kan bara vänta, göra det jag ska och se glad ut, för det är ju det jag gör ju... Men jag lovar mina vänner, det gör ont i hjärtat verkligen att prata om det. Därför avskyr jag när någon pratar om det för de vet redan ju vad jag kommer att säga, förmodlingen... Och därför avskyr jag denna dag så mycket för det är liksom en "huge pain"...
Jag hoppas absolut, på bättre tider mina vänner, det gör jag, så jag behöver inte tänka så mycket på denna dag, i år heller, för det kommer bara att rinna iväg, som idag med andra ord.

Så för er som har rikedomen, stora gratulationer till er...

...
...
...
...
...

Jag är ledsen idag. Det kan jag inte dölja men ledsen, det är jag men som jag sa, det är bara att bita ihop och se glad ut och vänta sig utmaningar redan imorgon för då är det ju en dag som jag hatar extremt mycket och ni vet redan vilken dag i veckan jag menar eller hur?

Jag lovade er en fredagspub men jag hann inte med det och ber om ursäkt för det! Istället blev det ett inlägg på en sån här söndag som idag.

Hej och Lycka till!!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0