Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Underbara Fredag

Hej och välkomna till Eddiemans Fredagspub.

Idag är det en mycket solig, vacker och kall fredag, precis som den ska vara och allt är väl bra hoppas jag med er också?

Jag mår mycket bättre nu än i onsdags då jag vart helt plötsligt sjuk av den kaffe-attack jag fick efter att utav misstag, druckit kaffe från en främmande person...
Men idag är det nya tag, jag är nästan frisk, huvudet är helt återställt och magen är stabil.

[Ett besök?]
Igår fick jag ett samtal från min bror igen och undrade om jag kunde låna ut min dator till honom så skulle han skriva iväg ett antal mail och redigera en massa saker...
Jag tyckte det lät bra och sa att de kunde komma förbi redan idag och checka av lite saker...
Han sa också att de skulle komma på morgonen eftersom de visste att jag skulle stanna hemma...
Ja, det var ju tanken, klockan är snart tre och de har ännu inte visats sig...
Har de sagt något om att de inte skulle komma idag?
Ibland håller de aldrig vad de lovat, speciellt inte min bror... Men det tar vi och diskuterar en annan gång...

Kort inlägg, hittar inte på något att skriva om just nu men vad jag vet så är det fredag idag, och då får ni ett FREDAGSPUB inlägg senare idag.

Ha dé!!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0