Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Vackra Torsdag

Hej och välkomna till min blogg; Eddiemans Fredagspub.

[Svag]
Idag är det en vacker torsdag, solen skiner, vädret är underbart och det är kallt som det ska vara.
Det är så synd att jag är tvungen att stanna hemma idag för att återhämta min styrka efter en brutal attack igår från min mage efter en kaffe-attack hos någon vi hjälpte med att städa och rengöra en balkong, fylld med alger och smuts som säkert samlat sig i över ett år.
Jag har aldrig sett en balkong så skitig som den vi var på igår...

Men vet ni vad det lustiga är?
En arbetskamrat till mig hade redan tidigare samma dag varnat mig över kaffet och dess sidoeffekter till mig om att den kan vara en hälsorisk för mig som inte har druckit kaffe... Och hon hade rätt till sju-tusan alltså...
Och jag så dum nog ignorerade detta kanske måste lyssna på hennes rådgivning lite oftare...

Med andra ord; Jag är extremt känslig mot kaffe.
Jag ska aldrig mer dricka kaffe, aldrig mer.
Och trotts att kaffet innehåller en mängd koffein i, får jag ingen effekt när jag till exempel dricker en Coca-Cola. Och det är väl tur det för Coca-Cola är mycket godare än det varma och äckliga kaffet...

[Min julklapp]
Julen början närma sig med stormsteg så jag tog tillfället att köpa mig en julklapp lite random från någon sida i tisdags och idag fick jag ett trevligt sms från posten att paketet är här, trotts att det stod att jag skulle få den imorgon fredag. Hahaha, jag kanske har tur, hursomhelst får den där lilla presenten bli min julklapp för iår. Jag är så glad att jag FÅR en julklapp iår, för det fick jag inte förra året, istället fick jag en sjukdom som varade i två veckor därav saboterat min jul då...
DET DÄR VAR INTE TREVLIGT!!!

Nehe, jag ska väl fortsätta vila mig till helgen för det är då det händer grejjer, det vet ni väl eller hur?
Ha dé!!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0