Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Hur firar man påsk??

Och så var denna söndag slut... En helt underbar dag har det varit. Värmen, naturen och vädret har varit fantastiskt bra idag.
Man ser att våren är här, massor med nya färger börja sakta men säkert dyka fram från vinterns unika vita färg...

Idag har dagen bara bestått, hemma hos mig förstås, med städning... Grovstädning måste jag medge... Så mycket saker och ting som har sorterats, och papper, herregud, papper har nog sorterats eller slängts... Hur mycket papper har jag samlat till mig egentligen?
Dokument som måste skrivas på och dokument som måste slängas osv, inte så konstigt att jag samlar till mig papper varje dag...

I år har vi en sen påsk, varför? ja, fråga mig inte, vad jag vet är att en sen påsk kommer vi att få i år...
Påsken, ja det är en fin tradition att fira, synd att jag inte har förstått riktigt det här med påsken ännu och varför äggen och hönsen med kycklingarna i spetsen, måste vara huvudpunkten för påsken... Bara för att de är gula eller och då menar jag ju förstås kycklingarna och inte något annat? För att inte göra käre Yuri förvirrad...

Ja, påsken närmar sig...
Ska ni fira den? Berätta för mig hur ni firar den för att vara ärlig så har jag nog aldrig firat påsken och tänkte för första gången "kanske" fira påsken för än gångs skull i år...

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0