Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

"Jag gråter mig till sömns..."

Hej...

Idag har det varit en hemsk dag både på jobbet och utanför... Och vilket sammanträffande eller hur? Eftersom det är första april idag...

Massor med fallande och dåliga aprilskämt har kommit fram idag och många verkade "nöjda" med sina resultat men vad jag vet så förstod jag inte någonting...

 

Nu till själva ämnet som jag först trodde var ett aprilskämt men tydligen inte...

Ni vet alla redan att jag har betalt mitt intresse till högskoleprovet som är imorgon... Alright, två månader innan hade vi förberett allting och planen var precis som planerad; ALLT VAR FIXAT med andra ord... Men idag, den 1 april 2011 så ringer min bror en aning förvirrad men dock inte besviken och säger att vi inte längre har skjuts till lokalen...

När detta meddelande nådde mina öron samtidigt som den registrerades i hjärnan började besvikenheterna och förvirrandet sätta fokus och jag kunde inte utföra mitt arbete ordentligt längre... Och jag sade till honom och frågade honom om det var dåliga nyheter och han svarar mig "NEJ". Då antog jag det som ett aprilskämt och frågade om det var ett skämt men det var det inte när han tillade; "Du får prata med pappa om detta". Är du seriös? VARFÖR F*CKAR DU UPP 2 MÅNADERS PLANERING FÖR?!!!! JAG HAR JU BETALAT FÖR DETTA!!!!! Och 350kr är SÅÅ MYCKET för en fattig person som jag som får orättvisor nästan varenda dag!

Jag hittade inga bra backup-planer och till sist kunde jag inte hålla mig... För första gången i mitt liv så grät jag och för första gången på Arbetsmarknadsenhetens historia så grät jag framför min Arbetsledare idag vilket var sorgligt... Jag brukar inte gråta men idag kunde jag fan inte hålla mig... Jag var så förtvivlad och fann inga lösningar till en arbetskamrat dök upp och ville hjälpa mig men skjutsen...

Jag tackar henne för den insatsen och hjälpen, och som tack för det så får du MIN RESPEKT som belöning. Du får mer sen men för just nu, allt jag har råd med är medrespekt till mina medmänniskor som jag umgås med som mest.

 

Allt detta hade inte hänt om inte min pappa var så "upptagen" som han brukar vara och min bror, WTF MEDDELADE INTE DU MIN FAR OM DENNA EVENT?!?!?!?! GRAHHHHHHUHYHHH!!!!

 

Jag hatar detta...

 

Sammanfattningsvis: Idag har jag gråtit för Arbetsmarknadsenheten... Jag ber om ursäkt för det men är man en fattig jävel på denna planet så får man väl helt enkelt leva på konsekvenserna...

Tack som fan för den beräkningen, skit norm...

 

//Eddie...

//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0