Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Tåg-passagerarräkning v 15

Hej.
Varje år arrangerar Arbetsmarknadsenheten till sina arbetare, anställda och praktikanter en chans till att räkna passagerare på Arboga Station och det har blivit en tradition för Arbetsmarknadsenheten. Vad som är nytt i år är att Politiker har valt att vara med och i sin tur lett till att det blir eller ska bli roligare att räkna passagerare.
Alla avdelningar har eller blivit informerade om denna event och alla verkar vara nöjda med arbetet.

Utom Hemservice förstås... Varför inte Hemservice också? Varför får inte några utav arbetarna där, också räkna passagerare? Det gjorde jag förra året och likaså andra året också men inte i år?

Som jag skrev tidigare under torsdagen angående den Sjukdomsterror som just nu håller på att förvandla Hemservice till ett "mix-kind-opinion". Vi är för lite folk bemannade till de olika arbetsuppgifter som Hemservice har...
Och i artikeln skrev jag om 7 olika personer som var kvar på Hemservice, jag menade förstås nio så tack för att ni är uppmärksamma.

Vad jag vill komma till är att Arbetsmarknadsenheten INTE frågat några från Hemservice, de kanske inte ens velat prata med några utav oss gråklädda som jämt och ständigt håller Arbetsmarknadsenheten i fokus...
Detta är så grymt orättvist tycker jag. Jag skulle gärna vilja räkna tågpassagerare med POLITIKER i år men det får jag helt enkelt glömma bort och drömma vidare om eftersom tack vare vår egen personal som jämt och ständigt "små-hatar" Hemservice och som på något idiotiskt sätt, alltid är "borta" av okända eller kända anledningar... Detta är alltså Hemservice i ett nötskal...

För att sammanfatta detta då:
Årligen arrangerar Arbetsmarknadsenheten sina medarbetare till Tåg-passagerarräkning på Arboga Station.
Vad som är nytt i år är att Arbogas duktiga politiker kommer att närvara.
Nästan alla de olika avdelningar på Arbetsmarknadsenheten har blivit tillfrågade utom Hemservice.
Hemservice har inget folk att tilldela till passagerarräkningen som kommer att äga rum vecka 15.
Jag tycker detta är orättvist!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer
Postat av: stefan larsson

Gokväll EDDIE vännen !

Ja min kommentar är bara att AME ska vara glada för oss gråklädda att vi finns !

Själv är jag ju lite som en känguru på AME som får hoppa in lite där det behövs ! Hahaaa....kram från / Stefan hopp kängurun mellan avdelningarna.

2011-04-09 @ 19:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0