Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Sämst på att blogga...

Hej.
Efter en lång "break" har jag äntligen bestämt mig för att blogga (igen) fram till "El Destino" och "JOURNEY" som jag refererade förra veckan, efter en tuff vecka och framförallt ett tufft avslut på Hemservice. Mer om avslutningen får ni ett senare inlägg. Idag blir det dock ett kort för att uppdatera er och hålla bloggen i fokus igen.

Nu när jag har extra tid över kan jag fortsätta blogga utan något avbrott och ni vill ju självklart veta vad som händer nu med Eddieman?

Kort inlägg men det får duga idag, eftersom jag är sämst på att blogga... (Just nu!) (:

Vi hörs!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0