Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddie testar Twitter

Godmorgon.
Jaha, idag är det återigen en söndag, tråkigt nog. Och min helg har varit lugn. Det har varit väldigt lugnt och det var längesen det var så här lugnt i mitt område.

Det är ändå dags att börja blogga "Igen" eftersom jag känner att jag har lite mer tid att göra det och jag vill nog inte göra mina läsare besviken.
Det senaste jag gjort när det gäller "Socialt Umgänge" här i cyberrymden är att jag har skaffat ett Twitterkonto.
Den största anledningen är nog dels för att följa mina riktigt awesome favoriter i USA när det gäller professionell Wrestling, och dels för vad som gör Twitter så unikt. Påminner mig mycket om RSS-feeds men Twitter är så avancerat. Just nu är jag dock på inlärningsbasen och försöker hänga med allt som händer där, likadant som jag gjorde när jag skaffade mig Facebook.

Planerna för denna söndag liknar gårdagens; chilling, planering och promenad.
Adios!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0