Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans "Adrenaline Rush"

Hej.
Jag gillar promenader... Men jag gillar inte fuktiga väderförhållanden... Det var verkligen tungt att andas idag vid 15.00. Fuktigt och hemskt var det.
Hursomhelst så har denna dag bara bestått av det som jag skrev igår nog; chilling, planering och promenaden.
Det är tur man har musiken med sig hela tiden. När en favoritlåt når mina öron så får jag världens "Adrenaline Rush" och gör vadsomhelst under den tiden låten spelas.
Och det var det som gjorde promenaden så awesome idag. Trotts väderförhållandet så struntade jag i det och fortsatte att gå.
Synd bara att magen började krångla vid slutet av routen jag gick och var tvungen att avbryta promenaden. 

Några har frågat varför jag lämnat cykeln och börjat gå igen.
Varför?

Jag tycker om att gå. Simpelt, enkelt och det tar längre tid att nå sin destination och dessutom så kan man lyssna på många goda låtar och bestämma hastighet kan man också göra. Enda nackdelen är att man dock måste planera sakerna i god tid före promenaden, annars riskerar man att till exempel varje vardagsmorgon, att komma försent till jobbet. Därför var cykeln ett bra alternativ för det.
Cykeln var bra även för en hel del transport utav saker, men idag tar jag det lugnt. Behöver jag transport så analyserar jag innan om jag verkligen behöver transport eller om jag kan gå utan någon transporthjälp.
Lär jag behöva det så lär jag fråga om lov om det eller hur? (:

Söndagskväll just nu. Som sagt, ska fortsätta att chilla eftersom jag jobbar ännu än vecka på Arbetsmarknadsenheten imorgon.
Vi får se vad morgondagen har att erbjuda. Men ni kära läsare får ha en fortsatt trevlig kväll!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0