Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

En recension till imorgon...

Hej.
Det är dags för mig att uppdatera bloggen lite nu igen.
Det var många som läste min lilla review om Command & Conquer - Yuri's Revenge. Som sagt, en av de bästa RTS-spelen som gjorts enligt mig förstås.
Dock kommer jag att sakna de goda tiderna eftersom snart får ni även en ny review från:

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

Som tyvärr är en ren besvikelse eftersom den påminner mycket om StarCraft serien som skapades av Blizzard.
Som sagt, den recensionen får ni senare.
Jag har fått låna den av en kompis och som sagt, den följer inte de tidigare spelreglerna som länge funnits i Command & Conquer - serien...

Mer om den recensionen får ni antagligen imorgon!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0