Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Ekonomiska bekymmer...

Hej.

Igår snackade jag om mitt ekonomiska bekymmer och hur den har påverkat mitt liv dessa tre år efter studenten...

Inte nog med att mina föräldrar separerar och går skilda vägar, ekonomin krashar för oss som familj och det blir en katastrof i hemmet... Vilket underbart liv eller hur?

Konstigt nog så känner jag inte av det "hemska" längre eftersom jag är så van... Hur ofta har jag inte svält ihjäl mig just för att jag vet att jag inte har råd med pengar? Och föreställ dig den hungern samtidigt som man städar? Många skulle ha dött av den kombinationen men inte jag då... Det är väl tur det för orken har jag ju kvar men den orken kanske försvinner sakta men säkert genom åren...

Jag är trött på att söka jobb när jag vet att jag inte kommer att få något tack vare att jag inte har erfarenhet, råd eller ett kort i form utav att du har vanan att ha kört bil och studerat reglerna...

Jag är också trött på att betala "min skuld" som egentligen är min fars fel att det inträffade...

Jag är också så trött på att inte ha en riktig inkomst...

Och jag är trött på att vara så hungrig så jävla ofta...

 

Inte för att göra er ledsna men jag säger det; MAMMA, JAG SAKNAR DIG!!!!

Jag kanske ska ringa henne och se om hon mår bra?

Hon har inte ringt mig i alla fall på ett tag...

Det har inte min pappa heller...

Jag ska ta ett snack med mina föräldrar...

Adios...

 

//Eddie

//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0