Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Sjukdom

Hej.
Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat er med information på ett bra tag nu men min astmasjukdom har hållit mig ur fokus och samtidigt gett mig en djup depression...
Det är mina problem och problemen ska tas itu... Det lovar jag...
Men än så länge känner jag mig ledsen och jag kan inget annat göra än att vänta.
Vänta på bättre tider...

[Death of Mobiltelefonen]
***ETT VIKTIGT MEDDELANDE!!***
Måndagen den 9 maj så dog min mobiltelefon och det betyder att alla mina mobiltelefoner, som tyvärr har haft samma problem, är döda... Jag har ingen fungerande mobiltelefon längre och kan inte ta emot samtal... Så istället så får vi vänta 2 månader innan jag kan skaffa mig en ny mobiltelefon.
Det betyder också att ni som försöker nå mig eller behöver mig på något sätt får kontakta mig via E-post, Facebook eller Windows Live-Nätverket.
Mobiltelefonerna är döda...

Detta är viktigt att ni läser och förstår detta. Jag kommer inte längre ha en mobiltelefon under två månader, vilket är en pain in the ass men är man en prick i detta jordklot så är man...
Sucks...

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0