Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

1 april 2012

Det är dags att blogga nu igen efter nästan en månads inaktivitet... Mars har inte varit en av mina bästa månader, dock har det varit det hemma i Arboga men i Västerås, nej.
När det gäller Västerås så är det plugget som står i fokus och inget mer. Annars är det en trevlig stad fylld med massa aktiviteter och äventyr.

1 april är det idag, sjukt eller hur? April är dock en av mina favoritmånader, man kan göra mycket under aprilmånad. SÅ mycket att till och med min födelsedag finns med och det är inte långt kvar till den dagen kan jag säga.

Igår var det en mycket trevlig lördag, fyllt med musik, glädje och god mat. Jag var och besökte pappa igår och varje gång man kommer hem till honom hör man alltid lite goda latinamerikanska musikgodingar och jag gillar det väldigt mycket. Han har verkligen samlat på sig en massa album och godingar genom åren och jag förstår inte hur han har gjort det, för inte ens jag har sådan unik musik.
Respekt går till hela min familj.

Ett kort inlägg på "debuten" idag men vad ska man göra när man har en sån inaktiv hjärna som man har idag. Kanske jag kommer på något under dagen som man kan snacka om. Annars får ni ha en trevlig söndag idag.

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0