Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Fredagspub [31 aug]

Goddag och mycket välkomna ska ni vara till Eddiemans Fredagspub! Eddie's personliga blogg på nätet där Eddie (jag) uppdaterar er med information utifrån mina perspektiv, syn och idéer.
Jahaja, det är sista dagen i augusti och vi närmar oss september och jag måste verkligen säga att jag har verkligen väntat på detta ögonblick... Där sommarens "plågor" avslutas och en ny chans av hopp och liv förväntas nu under höstens vindar.
Ni som känner mig mycket väl vet att jag hatar sommaren på grund av många olika faktorer som jag inte tänker ta upp eftersom det känns som om jag har sagt det... Förut...
 
Som ni kanske har märkt så har jag tappat den där glöden när det gäller att blogga och det finns så många faktorer som hållit mig borta från bloggandet och en av dem har jag tidigare nämnt idag och det är sommarens plågor. Jag vet inte men för varje gång sommaren kommer så för den alltid med sig mycket svarta moln och jag har känt av den där hemska känslan varje sommar vilket får mig att känna mig mycket otrygg när sommaren är här.
 
Och jag måste också sammanfatta denna sommar år 2012 som en av de absolut VÄRSTA SOMMAR jag någonsin har upplevt.
Och det är konstigt eftersom det är några utav mina närmaste som vet att jag har haft det bra men det är dem inre känslorna och det är dem inre tankarna som har spelat en stor roll att förstöra mina upplevelser.
Men nu kan man bara hoppas och se framåt och att dessa tider aldrig kommer tillbaka eftersom det har verkligen varit en sådan plåga...
 
Kort inlägg idag och det betyder också att fler kommer, det hoppas jag eftersom jag nu har många topics att komma på med. Så med det önskar jag er en trevlig fredag.
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0