Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Facebooks mörka sidor...

Tjenare och välkomna till Eddiemans Fredagspub, Eddies personliga blogg på nätet.

[Väderprognos]
Det är dags för väderprognosen och inte mycket kan jag säga om denna smått kalla och tråkiga tisdagen som gått. Precis, molnigt och en vanlig vinterdag är det som jag sett idag. Inte mycket annars att berätta om just vädret...

[Facebooks mörka sidor...]

Jag vet inte men jag fick för mig att checka min vänlista som jag har på Facebook för att kolla hur många vänner och personer som jag har där men det varierar väldigt mycket...
Som hösgt i december förra året så hade jag max 242 vänner och vart mycket förvånad att jag verkligen kände så många.
Förra veckan hade jag bara 231st vänner och idag har jag 233. Det är en sådan ganska stor siffra av de "vänner" som försvunnit från min vänlista... Inte för att jag tar bort dem men det är sorgligt att veta att de tagit bort en från sin lista.
Den här siffran kan ändras varje dag.
Och lustigt nog läste jag en artikel från Aftonbladet om en applikation "Unfriend Finder" som visar helt enkelt hur många vänner som raderat dig ifrån listan.
Inte för att jag vill använda applikationen men det låter kusligt i sig... Jag vill inte veta hur många utav de personer som jag känt igen eller känner igen mig som tagit bort mig ifrån listan.
Men har de gjort det så får man helt enkelt bita i det sura äpplet och se det positiva att man har vänner som bryr sig om en. Men det är tråkigt när det händer...

Och ibland försvinner personer helt eftersom de tagit bort sina konton från Facebook för att det blivit "sämre" och angående den nya imagen som Facebook har fått genom att installera den finurliga idén med Tidslinjen, har fått enorm kritik.
Jag ser tidslinjen som en trevlig "inredning" i sina respektive profilsidor.
Men folk gillar tydligen inte den vad jag vet...

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer
Postat av: S. Henriquez

Jag håller med om att massa folk kritiserar tidslinjen, men enligt mig så är den som du sa en trevlig "inredning"

2012-02-07 @ 21:29:43
Postat av: S. Henriquez

Jag håller med om att massa folk kritiserar tidslinjen, men enligt mig så är den som du sa en trevlig "inredning"

2012-02-07 @ 21:30:25
Postat av: Dark Eddie

Trevlig inlägg Eddie, jag håller med till fullo!

2012-02-07 @ 21:31:33
URL: http://bigeddie.blogg.se/darkeddie/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0