Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Min helg [Missat Fredagspubinlägg]

Godkväll och mycket välkomna till Eddiemans Fredagspub.
Ja, ni får ursäkta för det sena inlägget men inte så mycket har hänt verkligen...
Inga bra topics, trådar eller ämnen har dykt upp men jag ska försöka...

Många har väl säkert firat helgen som vanligt eller hur?
Japp, det gjorde Eddie också i lugna former förstås...

[Väderprognos]
Vi börjar med förstås fredagen som den var och den var som de flesta vinterdagar brukar vara; tråkiga, kalla och molniga.
Igår lördag vet jag egentligen inte så mycket eftersom den dagen för mestadels sovs bort (jag brukar ofta göra så) och idag söndag har det varit ett fantastiskt väder! Soligt, vackert och PLUSGRADER!!

Inte så mycket bland Eddiemans Nyhetsflöde eller flash och detta blir då Fredagspubs allra minsta inlägg...

Ursäkta oss för störningarna!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0