Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Bekräftat: Min blogg är tråkig

Tjenare och mycket välkomna ska ni då vara till Eddiemans Fredagspub, Eddies personliga blogg på nätet. Och med personligt så menar vi förstås att det kan dyka upp snack om precis vadsomhelst ur min, Eddies, synvinkel. Och det är väl det största problemet egentligen med tanke på tidigare diskussioner om bloggens innehåll samt struktur. Och det är, måste jag säga, väldigt tråkigt att folk tycker så men vad ska man göra egentligen? Det jag kan göra är att använda dess kritik och omvandla den till något bättre istället. Men det kommer att ta en liten stund innan jag "nailar" det och får bloggens innehåll att vara mer inflytande, händelserik och mer intressant. 
 
För att, jag gjorde någon from utav questionnaire förra helgen när man var på besök hos min käre far och ville att han skulle dra en slutsats på innhållet av bloggen (han är också en läsare då och då) eftersom jag vet att pappa är bra på sådant, att kritisera och ge konstruktiv kritik och även han höll med i alla fall vad som har tolkats genom vissa bloggkommentarer, frågor och enkäter, att min blogg är tråkig. 

"Den är tråkig på grund av att den är så fylld med text, Eddie. Du kanske ska minimera på inläggen eller blogga om något som folk är intresserade av". 


Min blogg skapades på grund av att jag ville dela med mig utav mina åsikter, tankar och idéer som surrar hela tiden i min hjärna. Detta är bekräftat av tidigare artiklar som jag skrivit om bloggen. Men pappa har ju i alla fall en poäng i det hela; jag kunde till exempel ha berättat lite mer om mina fritidsintressen. Musiken bland annat men det sorgliga är ju att jag varken utövar eller arbetar med musik överhuvudtaget men istället vill satsa på framtida podcasting där tanken är att jag tillsammans med min bror diskuterar om aktuella händelser med mera. Tyvärr ligger det i dvala med tanke på våra aktuella händelser såsom plugget som bara det tar kål på tid och energi. 
 
Jag kunde ha berättat om mitt liv som beatboxare men det går ju tyvärr inte det heller på grund av idiotiska faktorer som gör det fritidsintresset till omöjligt. Det finns så mycket att prata om men ändå så är det tråkigt vilket är så oerhört tragiskt. 
 
Jag kanske ska satsa på spel eftersom det är ett sådant aktuellt ämnesområde och som snabbt pratas om nästan överallt nu speciellt när speltitlar och nya spelkonsoler tar platsen i "spotlighten". 
 
Andra vill att jag lägger till humoristiska intryck i bloggen och berättar om den humor som jag tar med mig vart jag än går och försöker upplysa folket att vara glada oavsett omständigheterna eftersom att vara deppig och stressad sakta men säkert tar död på en vilket är stärkt med en massa vetenskapliga källor. Det skulle kunna vara en idé vilket jag ska försöka göra nu framöver men innehållet i texten förblir nog densamma, fast mer innlevelserik och kreativ förstås, så jag tar med mig den kritiken jag fått och uppgraderar dem. 
 
Vad tycker ni andra? Fler förslag vore ju väldigt fint på något vis. 
Jag önskar er en trevlig helg och en fortsatt trevlig fredag! 
 
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0