Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Välkommen till min blogg!!

Goddag och välkomna till min blogg, Eddiemans Fredagspub. Det är dags för en presentation av både denna blogg och författaren så jag säger välkommen till dig som läsare som nyss besökt min blogg och jag hoppas du får en trevlig lässtund. Eller ja, jag hoppas du mår bra och att bloggen är en intressant blogg att läsa igenom. 
 
Denna blogg handlar mer eller mindre om mitt liv och hur livet runtomkring mig ser ut kommer fördmodligen handla om mina små miniprojekt som jag har i minnet liggandes skräpandes men jag vill göra något om det. Bloggen kommer också ha med diskussioner om eventuella problem, beteende, andra människor, vänner etc... Ja, bloggen kommer att handla om lite om allt egentligen ur min synvinkel, ur mitt perspektiv och hur livet verkligen ser ut för mig då som nu eftersom jag anser dock att jag har mycket att berätta men problemet har dock varit att jag varit för lat och inte "orkat" blogga på ett tag som ni nu kära läsare kan misstänka efter så många inlägg som gjorts redan tidigare. Det sista inlägget som gjordes på bloggen var den 22 juli, min pappas födelsedag också som bonus vilket jag undrar varför jag avslutade att blogga då. Men det har nog sina förklaringar och jag vet att jag inte kan ta upp det nu men jag kan ta upp det senare. Detta är en ny form utav introduktion till denna blogg och jag säger återigen till dig, kära läsare, välkommen. 
 
Då var bloggpresentationen färdig och dags för min presentation överhuvudtaget; mitt namn är Edison men mina vänner kallar mig för Eddie och därför blir det inofficellt att jag heter Eddie och det betyder att trotts att jag vill heta Eddie heter jag fortfarande Edison. Roligt eller hur? Knappast.. I alla fall, jag är 24 år och bor i Arboga vilket är en trevlig liten stad i Västmanlands län och är uppvuxen i Arboga också vilket är lika trevligt också, jag ska absolut inte klaga och trivs verkligen att bo här i denna lilla stad. 
 
Det får vara för denna gång och hoppas ni får som sagt, en trevlig stund här. 
 
MVH
//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0