Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Någon som minns detta?

Jag glömde ju att jag hade några bilder i min lilla ipad och denna lilla bild var nog en av mina favoriter för tillfället. Eller i alla fall nu när jag lider utav värsta bloggtorkan på väldigt länge. Jag ska inte säga mer med tanke på att jag hade inte skrivit ihop något på mer än 8 månader. Men jag försöker verkligen hitta på något att skriva om.

Har du något som jag bör eller kan prata om så tveka inte att fråga mig här eller på min Twitter @TheTharox. Lite att skriva om borde jag ju ha men detta är ju illa.

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0