Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Dåligt med uppdateringar (igen)

Hur många gånger ska jag behöva säga det men jag har återigen förlorat hoppet med bloggandet. Jag till och med lovade en person att jag skulle göra flitiga uppdateringar utan något resultat som ni kanske sett. 
 
Är det dags att säga adjö till bloggandet eller fortsätta? 
 
Varför ge upp när man kan fortsätta och kanske ge världens kanske bästa uppdateringar från Arboga med målet att uppnå fler läsare med nyheter som både är intressanta men också roliga och intressanta? 
Mycket har ju hänt och något måste väl Eddie ha i bagaget? 
Det kan du verkligen skriva upp! 
 
Så ska Eddie börja blogga igen?
 
Det kan du också skriva upp! 
 
Ska du uppdatera din blogg nu dagligen också?
 
Det kan du också skriva upp! 
 
^_^
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0