Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Inställd lektion

Detta mina damer och herrar, fick jag se idag. Och inte är det något som man ser varje dag. 
När jag såg detta började blodet i kroppen koka av ilska. Och det av den stora anledningen till att jag slösat pengar på att komma till en lektion som är inställd. Och det är inte alltid man är uppkopplat till Internet heller så det är verkligen illa, speciellt när man pendlar också från Arboga fram och tillbaka till Västerås om dagarna till sin "arbetslplats". 
 
Min lärare hade tidigare idag skrivit ihop det i anlagstavlan klockan sju på morgonen vilket då är den tiden som jag brukar stressa mig fram till stationen och hade ingen helst aning om att min lärare var sjuk. 
 
Då är det bara för min lärare att krya på sig medan jag lämnade Västerås besviken... 
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0