Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Iskall måndag

Det kan man lugnt säga för idag är det verkligen kallt. För sådana som älskar kalla väderlekar (jag brukar göra det) så är det verkligen en fantastisk dag för er. Annars så har dagen för mestadels varit inaktiv och tråkig. Hejsan förresten och välkomna till Eddiemans Fredagspub, Eddies personliga blogg på nätet. 
Ja, just det, det är jag som är Eddie. 
 
En ny delkurs introducerades idag på den kurs som jag är registrerad på och till en början såg jag fram mot denna nya delkurs men vad som egentligen förstörde för mig var att läraren såg lite alltför stressad och vimsig ut, något som påminner mycket om mig själv när jag brukade presentera mina idéer eller annat som jag var tvungen att göra. Men detta gick utöver hela lektionen vilket gjorde att jag hade svårt att förstå honom och koncentrera mig. Jag såg mig omkring också och såg hur några tjejer småflinade eller försökte hålla igen deras skratt på grund av lärarens klumpighet. Det kändes som om han verkligen hade problem med något. Jag hoppas han är förberedd nästa gång så att det inte händer igen men risken är dock liten på förändring med tanke på att jag smålyssnade tidigare hur han småpratade med några studenter angående sin tidigare lektion med klassen vilket var katastrofalt eftersom ingen utrustning verkade fungera då och det är en högskola vi pratar om nu mina damer och herrar... 
 
Dock var föreläsningen ganska kort med tanke på vad som stod i schemat att lektionen slutade elva vilket för mig är rekord. Men läraren misstog sig och sade att klockan var redan tolv vilket återigen sänkte statusen enormt... 
 
Inget märkvärdigt har dock hänt på vägen hem förutom att tåget återigen var försenat och jag kunde inte höra orsaken på varför men istället lyssnade jag glatt på musiken i mina öron. 
 
Lite senare ikväll väntas ett trevligt medlemsmöte med Socialdemokraterna i Arboga vilket kommer att vara intressant med tanke på hur det gick på val 2014 i Sverige. Mer om det får ni under ett annat inlägg. Annars önskar jag er en fortsatt trevlig måndag. 
 
^_^
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0