Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Saknaden

Den är ibland enorm. 
Min hobby som beatboxare tog slut i samband med att min astma förvärrades 2009. 
 
Jag lade dessutom tid att skapa 4 olika artiklar angående mitt beatboxande. 
 
Det är värt att läsa dem igen. Jag länkar er gärna dem om ni vill. 
 
Kort inlägg idag. Lider av det som många kallar för "bloggtorka". Inget dyker upp i huvudet så det ni får idag är helt enkelt minnen eller tillbakablickar. 
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0