Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Jag saknar sömn

Som titeln beskriver så saknar jag enormt mycket sömn för tillfället. Varför? Jag har inte kunnat sova av en okänd anledning. Det är inte ofta detta händer mig men när det händer så befinner jag mig i ett "offline" tillstånd som gör att jag avlägsnar mig från omvärlden vilket i sig inte alls är bra för kropp och själ.

Med möten och sammanträden hela veckan som en adderande bonus, vilket jag för övrigt tar väldigt seriöst, gör att jag ibland kommer hem sent om dagarna och inte hinner med vad som bör göras hemma som till exempel fixa utrustning av teknik, städning, tvätt, redigera ljud och redigera podcast-avsnitt. Jag ligger extremt efter med allting och det gör att jag samlar på mig en enorm hög med ärenden att jag snart kollapsar.

Detta är kanske ett tecken...

Ska försöka ta igen det sömn jag saknar...
Om ni inte hört något från mig dessa timmar nu och framöver så vet ni varför nu. Jag hoppas det...

God morgon.
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0