Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

En trevlig lördag

En trevlig lördag fyllt med aktiviteter hemma har gjort att jag nästan glömt bort att blogga. Det är inget nytt egentligen, bloggen har ju varit död annars innan men det ska bli förändring på det. Dock har jag sagt det tusen gånger redan tidigare men jag hoppas det inte ska dö ut nu i alla fall när jag har intresset fortfarande på topp. 
 
En lördag spenderat med familjen är alltid trevligt. Att höra visdomsord från min far och annat smått och gott från mor min är alltid lika trevligt. Jag får vara väldigt glad eftersom det finns tyvärr de som inte kan uppleva kvalitetstid med föräldrar av många olika orsaker så jag har verkligen tur med det att jag får göra det. 
Ett kort inlägg idag men ni får ett som vanligt imorgon. 
Önskar er alla en fortsatt trevlig lördagskväll! 
 
//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0