Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Reflektioner: 2012

Hej. 
Ja, då var det äntligen 2013, januari och efter julens bravaderier så är det över för denna gång och dags att reflektera hur 2012 egentligen var för mig. 
Jag önskade jag kunde dock göra detta på mitt egna vis där jag reflekterar månadsvis men eftersom jag knappt har tid längre (jo jag har men jag orkar inte med tanke på att hinder och blockad står i vägen för mig nuigen...) så gör jag det i ett enda blogginlägg... Jag ska försöka i alla fall... 
 
Då börjar vi med januari 2012... Vad minns Eddie utav januari 2012? Inte mycket förutom den misstänkta branden som ägde rum då och mer minns jag inte. Januari var då den tiden som de då snöade som mest. Tittar jag ute idag så är det inte så mycket snö och kaos men snö och kaos fanns i en viss mängd och inte som nu där allt har i princip inte fungerat och jag får helt enkelt ta igen det under vårperioden... 
Plugget då var väldigt roligt och intressant... För att inte tala om att den är fortfarande intressant men gud vad tråkigt det är nu ska ni veta... Tentamen och grupparbeten förstör det underbara tycker jag med att plugga men vad vore det utan dem? Ja, inte ens jag förstår vad jag snackar om egentligen... 

Februari 2012...
Inte så mycket jag minns heller, jag vet dock att här gick plugget precis som det skulle gå och jag var allmänt glad över det val jag gjorde. Jag är det fortfarande men... Haha...

Mars 2012...
Gud vilket minne jag har alltså... Jag kanske borde ha bloggat under denna tid också men... ffs, är det verklige plugget som gjorde mig så himla upptagen då? Måste ha varit det... Mars månad brukar också vara den månaden som födelsedagar äger rum och en av dem var min broders men jag minns inte ens om vi firade hans födelsedag då... 
 
April 2012...
Alltså, detta börjar ju bli pinsamt... Varför minns jag inte så mycket utav dessa händelser? Skolan stod i fokus jag vet men andra saker då? 
Födelsedagar står också i fokus och denna gång var det min men jag minns inte så mcyekt uat det heller... Vad gjorde jag då? Någon som kan komma ihåg?
 
Maj 2012...
Slutspurten för plugget vet jag ägde rum i maj. Mer? You guessed it...
 
Sommaren 2012
En av mina värsta sommarupplevelser faktiskt... Här var det mer överlevnads och existensfrågor. Ekonomin krashar efter det att ett "lovande" inte längre var ett lovande och att Eddie inte behövdes på vissa ställen gjorde att jag hamnar  i en djup depression och stängde in mig själv och ville inte släppa in någon. Familjen engagerade sig dock i detta men alldeles sent och hjälpen kom inte förens efter juli 2012. Sommaren brukar ju vara tiden då man kopplar av, njuter av sommarvärmen, badar, har roligt med vänner etc... Jag gjorde inget utav detta och istället gömde mig i mörkret, stirrade i nattens himmel och önskade bättre tider... 
 
September 2012
Jubel och längtan kan jag beskriva septembermånaden som men skolan börjar genast med uppgiftsutdelning och plkuggandet var i seriöst skick. Men Eddie kunde pusta ut efter ett helvete från sommaren 2012...
 
Oktober 2012...
Japp, inget speciellt äger väl rum här eller hur? Jag kanske borde ha bloggat mer då...
 
November 2012...
Pinsamt... Ruskigt pinsamt Eddie... Jag vet, jag brukar vara dålig på att komma ihåg... Men såhär dåligt? Fy...
 
December 2012
Kaosets månad... Tänk dig allt negativ rusch mot dig kommandes på en sekund. Precis, så kan jag beskriva decembermånad. Men för första gången på sju år så firar jag jul med min mor eftersom min far rest till ett land fyllt med äventyr för de som verkligen kan njuta av sommarperioder... Och jag kan seriöst inte göra det... 
 
Okej... 
En av de absolut sämsta reflektioner som jag någonsin har skapat... 
En idé skulle vara att blogga mer så att du kan komma ihåg bättre...
Japp, jag ska göra det. 
 
Ha en trevlig måndag önkar...
//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0